آموزش نصب قاب آبریز شیشه جلو (توری زیر برف پاک کن)

آموزش گام به گام به همراه تصویر برای  نصب قاب آبریز شیشه جلو ( توری زیر برف پاکن)

آموزش گام به گام به همراه تصویر برای  نصب قاب آبریز شیشه جلو)توری زیر برف پاک کن(

 

مطابق شکل زیر درپوش روی محل اتصال و پیچ برف‌پاک‌کن‌ها را بالا بزنید، مهره را بازکنید و برف‌پاک‌کن را بلند کنید و به‌صورت 90 درجه با شیشه قرار دهید،‌ مقداری کمی به سمت چپ و راست تکان دهید تا میله آزادشده و کاملاً از جای خود خارج شود. دقت کنید احتیاج به فشار زیاد نیست و مراقب باشید که جنس دندانه‌ها از سرب خشک بوده و فشار زیاد موجب شکستن می‌شود. بعد از باز کردن یکی از برف‌پاک‌کن‌ها و اقدام برای باز کردن دومی ، قلق برف‌پاک‌کن دستتون میاد و به راحتی دومی را باز می کنید.


بعد از باز کردن هر دو برف پاک کن ، درب کاپوت را باز کنید و اگر قبلا مشابه این قطعه را نصب کردید ،‌ آنرا خارج کرده و به محلی که باید قطعه نصب شود دقت بیشتری نمایید. بر روی خودوری لوگان 2 توری توسط تولید کننده نصب گردیده که اولی بر روی منبع شیشه شور (سمت چپ) و دومی بر روی موتور برف پاک کن (سمت راست) قرار دارد. بر روی لبه بالایی این توریها گیره هایی برای قرار گیری روی بدنه وجود دارد که متاسفانه در بسیاری از لوگانها دارای اندکی فاصله است. اگر بر روی خودروی شما این فاصله زیاد است بوسیله گرم کردن مقداری از این فاصله را کم کنید تا بعد از نصب ،‌خوب و محکم قاب آبریز (توری زیر برف پاک کن) را نگه داشته و باعث لقی قطعه نشود. میتوانید محل این گیره ها و فاصله آن از لبه بدنه خودرو را در شکل زیر مشاهده نمایید.


قاب آبریز)توری زیر برف پاک کن) را همانند شکل زیر بر روی همدیگر سوار کنید و دقت نمایید خارها همانند شکل زیر در جای صحیح خود قرار گیرد.


قاب آبریز را از سمت راست بر روی محل نصب قرار دهید و ابتدا دو سر آن را در جای خود قرار دهید و گیره های توری روی موتور برف پاک کن و منبع شیشه شور را اندکی بلند کنید تا قاب آبریز زیر آن قرار گیرد. مطابق کل زیر :

 

دقت نمایید بعد از انداختن گیره ها بر روی قاب آبریز لبه بالایی قاب آریز را هم به سمت پایین لاستیک زیر شیشه هدایت کنید تا در جای خود محکم شود. و شکل زیر حاصل شود:

 

پس از مطمئن شدن از محکم بودن و ثابت بودن قاب آبریز در جای خود، در کاپوت را ببندید و بوسیله 2 پیچ ، 2 طرف قاب آبریز را بر روی قاب زیرین خود محکم نمایید. دقت نمایید به دلیل نرم بودم محلی که باید پیچ بر روی آن بسته شود می توان بدون سوراخ کردن محل مورد نظر پیچ را بست و اگر محل را قبلا سوراخ نمایید ممکن است پیچ در جای خود مقداری لق شود. شکلهای زیر را ببینید:

میله های برف پاک کن را به همان روش که باز نمودید نصب نمایید و از جلوه جدید که به ماشینتان بخشیده شده لذت ببرید. دقت نمایید که تیغه های برف پاک کن در راستای هم دیگر قرار گیرند.