در هر ماشین چند قطعه وجود دارد

در هر ماشین چند قطعه وجود دارد

یک ماشین یا خودرو در حدود 30000 قطعه از قبیل لوازم یدکی ، لوازم بدنه و متعلقات ، لوازم برقی و الکترونیکی دارد، هر قطعه بوسیله لوازم اتصال از قبیل انواع پیچ و خار به قطعات دیگر خودرو متصل میشود. 

 برخی از این قطعات ساخت ایران و برخی دیگر وارداتی هستند، اما ما در ایران دارای بسیاری تامین کننده و تولید کننده لوازم یدکی خودرو و لوازم بدنه ماشین هستیم. در تولید قطعات ماشین طیف وسیعی از مواد خام مختلف که در فرایندهای تولید متفاوت قرارمیگیرند ، استفاده می شود.

 ساخت لوازم یدکی ماشین مناسب و با توجه به نیاز خودرو های داخلی و خارجی به تحقیق و توسعه زیادی نیاز دارد .

فروش آنلاین لوازم یدکی و قطعات ساخته شده توسط شرکت هایی که دارای تخصص در زمینه های طراحی و تولید هستند به ما اجازه می دهد که قطعات با کیفیت بالا را بدست آوریم. تامین کنندگان لوازم یدکی ، صندلی ها، چرخ ها، لوازم جلوبندی، شیشه های جلو، چراغ ها و لوازم گیربکس و دیسک و صفحه و انواع تسمه تایم و تسمه دینام و تسمه موتور و همچنین لوازم سیستم ترمز و سیستم احتراق از قبیل لنت عقب و لنت جلو و شمع موتور و وایر شمع و ... میتوانند بدون واسطه و در راستای حمایت از رونق تولید با سامانه فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو بنام یدک118 به آدرس www.yadak118.com ارتباط برقرار کنند و پا به عرصه تجارت الکترونیک بگذارند.

 

تولید لوازم یدکی ماشین از یک سیستم استفاده می کند که در آن قطعات مناسب در مقادیر مورد نیاز در زمان مناسب ساخته می شوند. که نیاز بازار انواع و کمیت قطعات مورد نیاز را مشخص میکند می کند. با این کار هم از تولید بیش از حد یک قطعه در بازار جلوگیری میشود و همچنین فضای کارخانه های تولید قطعات یدکی خودرو بوسیله لوازم بیش از حد تولید شده اشغال نمیشود که این آمار براحتی از طریق سیستم فروشگاه آنلاین لوازم یدکی قابل استخراج است